2011. március 23., szerda

MANGO

Minden az Aldiban kezdődött....Vehetném ezt jelnek, hogy kevésbé legyek akaratos meg hasonlók, de úgyse veszem...Este már alig vártam, hogy felvághassam azt a fini mangót, amit délelőtt vettünk. Aztán jött az attrakció, amit annyit magyaráztam, hogy hogy is kell csinálni, hogy ne legyen fenyőízű. Gondoltam, majd csinálom én, az a tuti...Andris annyira szépen kérte, hogy hadd vágja fel Ő, mert rossz nézni a kést a kezemben, de Zsófi ugye "ededül isz tuggya" ezt már 2-3 éves korom óta tudja a családom is, aztán mégse tudtam...Aztán jött az az egy óvatlan pillanat, amikor megcsúszott a kés, és az a dög, két sebet is ejtett rajtam egyszerre... Sírtam, de hiába már, az egyik ujjamon fityegett a bőr, a másikon épp, hogy csak meg lett karcolva...Nagyon vérzett, féltem a Betadine csípésétől is, meg az egésztől...Persze nem akart bevinni Andris a sebészetre, hogy összevarrják, állítólag nem szükséges, nem olyan komoly a sérülés...Hát erről én nem ezt gondoltam, ott, abban a pillanatban, de mindegy. Marad a macis ragtapasz, aztán meglátjuk mi lesz...

                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése