2011. március 16., szerda

Játék az élet...



A hosszú hétvége sajnos igen gyorsan eltelt. Ebből 2 napot Pesten, 2-őt Esztergomban töltöttünk... Bazsi átadta Eszternek Phoebe patkánykáit, megnéztük Az utazó című filmet, ami leginkább egy velencei kis úti filmre hasonlít nekem. Bár full HD volt, az kétségtelen. Olyan fini salit csináltunk kedden ebédre, hogy valószínű, a pár évvel ezelőtti húsvéti saláta-hozzájárulásom a családi ebédhez megismétlődik, újra körbekínálom, és remélem, hogy legalább arra az egy emberre biztosan számíthatok, akire akkor...Ő egyedül megkóstolta...Ezúton is köszönöm Neki nagyon:)

Úgy gondoltam, hogy ma játékosra veszem a formát, és 3 szót kértem Andristól, amit mindenképpen bele kell írnom a mai bejegyzésembe. A 3 szó: sör, Asimov és aggregátor...Valószínű nem vagyok túl kreatív hangulatomban, mert csak ennyi jutott eszembe: Andris sörét én tartom számon, hogy időben vegyük ki a mélyhűtőből, de azt nem értem teljesen, hogy miért. Az Asimov könyv nem igazán szimpi a polcon, mert valami ufó néz rajta, egyenesen rám, nem éppen kedvesen. Az aggregátorról pedig nem igen van mondanivalóm. Csókoltatom, legyen elég ennyi.


                                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése