2011. március 7., hétfő

Bumm, szívtál!

Amikor már azt hiszi az ember, hogy kész, végre kipihenheti a költözés fáradalmait, kicsit leülhet a KÉSZbe, akkor megint téved....
Az ablakcserét már előre megbeszéltük természetesen a tulajjal, de arról volt szó, hogy 2-3 héten belül...Hát arra pont nem számítottam, hogy költözés után 4 azaz négy nappal. Mindegy, gondoltam, legalább hamarabb túl leszünk rajta, és utána már semmi sem rontja el a kis rendünket.
Aznap Andris itthon maradt, és felügyelte a pusztítást. Amikor hazajöttem, mindenhol kosz volt. A háztömb előtt, a lépcsőházban, és a lakás se maradt épp tiszta... Annyira égett a pofám, ezt nem tudom máshogy körülírni, hogy Karcsi néni takarít utánunk- (Karcsi néni azért Karcsi, mert K. Károlyné a neve, és amikor bemutatkozott nem mondta, mi a keresztneve.) -szóval megkérdeztem, hogy felsöpörjem-e a háztömb környékét...Hát élt a lehetőséggel a kedves néni, de inkább a lépcsőház takarítást sózta rám...Nálunk még állt a bál otthon, de a lépcsőház már csilli-villi volt. Közben Andrist is kisebb baleset érte, rohantam a patikába gézért, meg fertőtlenítőért...Mondjuk szerinte csak karcolás volt, szerintem meg kicsit nagyobb, mondjuk zúzódás:) A lényeg, hogy bibi...:D
Miután ezt is leápoltam, nekiálltam a lakást takarítani.
Csak egy problémám volt, de az viszonylag nagy. Igaz, hogy tisztaság volt, de az ablak mellett olyan szépen kibontva otthagyták nekünk a falat, hogy azt hittem sírva fakadok...Tégláig lehetett analizálni, simán. Ezután pontosan halloween-ig tartottak az áldatlan állapotok-bár mi azt az időszakot csak táborozásnak hívtuk...A matracok a nappali közepén voltak, a hálóba kupi-itt a szó szoros értelmébe, nem holmi férfi szórakozóhelyként funkcionál a szó...Mindennap takarítás, szekrénycsere, sírás, mert már nagyon untam ezt az egészet.

Aztán egy szép napon eljött halloween éjjele, és a buli előtt fél órával befejeződtek a munkálatok....Sosem felejtem el azt az érzést, hogy végre hónapok óta először, nem hiába mostam fel, mert nem csiszolták le a vakolat felét másnap, amit előző nap felkentek.
Aznap éjjel 7en aludtunk a lakásban, mint a törpék, szerintem jó kis partit csaptunk. Hófehérke rosszul lett, na nem az almától, és nem tartott velünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése