2011. február 16., szerda

HAPPY BIRTHDAY!!

Már amikor kiderült, hogy Andris július 14-én született (én július 12-én), kitaláltam, hogy azon a kedden, ami "kettőnk között áll", meglepem valamivel...Pont szabadnapom volt, minden sikerült a tervek szerint!
Cinkostársaim jelen esetben: Bazsi és Polly. Bár ici-picit hazudnom kellett, már így kapcsolatunk hajnalán:),de a cél elérése érdekében néha mindent bevet az ember!:D
Andrisnak azt mondtam, igencsak szomorú arcot vágva, hogy sajnos aznap nem tudunk találkozni melója után, mert mégis be kellett mennem dolgozni...Persze ennek a fele sem volt igaz. Aznap reggel összeszedtünk Bazsival mindent, ami kell egy jóravaló túrótortához, és a 30 fokban, a buszmegállóban állva azon rimánkodtunk, hogy ne savanyodjon meg a szatyorban minden, míg odaérünk Andrisékhoz. Pollyval összedugtuk a fejünket, milyen is a jó piskóta, de biztos, ami biztos, ő a saját nagymamáját hívta ez ügyben, én pedig a túrókrém miatt az enyémet.
A tojás furcsa megtörési módján nagyot néztünk Bazsival, de hát ahány ház, annyi szokás...
Szépen lassan minden a helyére került, a piskóta a sütőbe, a piskótára a túrókrém, a túrókrémre a gumimaci-had, és végül a zselatin, meg a gyertyák...
Egyszer-egyszer felhívott ugyan a nap hőse, de a tesókat mindig csöndre intettem, és sietve próbáltam kibújni a beszélgetés alól, hiszen titokban ott kuncogott mind a kettő a hátam mögött.
Ebéd után az Ollókezű Edwardot néztük meg, de már alig bírtam magammal... A nélkülözhetetlen Pepsi a hűtőben, a torta úgy tűnik nem esett szét, ezek után már csak egy valaki hiányzott...De Ő nagyon...



Íme, a torta=) Aki ügyes, észrevette, hogy középen egy 23-as szám bujkál a macik között...
Egyszer csak, fél 6 körül, meghallottuk Andris autóját közeledni...Gyorsan gyertyagyújtás, kóla a poharakba, szívószál, anyuka, apuka, mindenki a helyére....Hát gondoltam, hogy nagyon fog örülni a meglepinek, titokban reméltem, hogy jobban, mint az ajándékának, de ilyen csillogó szemeket, és ilyen vigyort a száján, még nem hiszem, hogy láttam...Telitalálat volt...És a torta is nagyon-nagyon jóóóó...Ezen felbuzdulva a "két kicsi" kitalálta, hogy menjünk Pestre moziba...A szülinapos választott, az Iron man 2-t néztük meg...Pozitívan csalódtam, nem gondoltam, hogy egy percig is le fog kötni ez a film, de izgi volt...

A szülinapok ünneplése egyébként egyre közelebb hozta a költözködésünket, a szobámban egyre több kacat gyűlt össze, hasznos szülinapi ajándékok mellett már én is gyűjtögettem. Nem ruhát vettem magamnak, ha maradt egy kis pénzem, hanem palacsintasütőt, vagy mosogatószert...Andristól is kaptam egy-két hasznos dolgot a szülinapi "kötelezőn" kívül is. Például zöldalma illatú gumikesztyűt, hozzá zöldalmás ablaktisztítót és nagyon csini zöld felmosó-szettet...Zöldmániás lettem...Nem mondható valami romantikus meglepinek, de én jobban örültem a  szép kiwi színű ruháskosárnak, mint ha kaptam volna egy szál virágot. Ettől valahogy felnőttebbnek éreztem magam azt hiszem, és tudtam, hogy ez a fiú nem viccel, tényleg költözünk:D
Azóta persze némiképp visszatért az eredetihez az elgondolásom a jó ajándékokról:) Banditának, a Valentin-napi macinak például nagyon örültem. Igazán helyes pofija van, jó illata, és jókat lehet vele aludni, ha Andris már elment otthonról reggel...Bár most, hogy írok Róla, rájöttem, hogy azóta alszom reggel tízig, mióta ott ül, és néz. Azelőtt nem voltam ennyire hulla....A ma reggeli hó pedig egyenesen felzaklatott...Azt sem tudtam hirtelen, hogy ez eddig is itt volt, csak nem vettem észre, vagy tényleg éjjeli termés?!
Álmomban pedig Ildiéknél volt valami Ikea-szerű terem, ahová az összes családtag elvitte régi, megunt cuccait, és ott szedtem magamnak össze pár jó táskát, cipőt, meg még egy csomó mindent...Nem véletlen nem akartam korán felébredni...Keresztapa, a faszalon mellett nem fér el még egy ilyen szobácska is??:D

1 megjegyzés:

  1. Na mivel álmodik az éhes disznő? Makkal.
    És mivel álmodik a Zsófi?Egy szoba teli táskával, ruhával...

    VálaszTörlés