2011. február 6., vasárnap

Első lépések

Sosem írtam blogot...Eddig...Jó, persze, ott volt régen, még talán 11-12 éves koromban a csodás napló, de azt nem igen engedtem senki kezébe. Pedig olyan hű, de titkos dolgok talán nem is kerültek bele. Aztán évek múlva, amikor az öcsém elkezdett blogolni, jó volt olvasgatni. Bár arra, hogy én is "szerkesztője vagy gazdija" legyek egy ilyennek, sosem vágytam igazán.
Aztán tessék! Fősuli, vizsgák, meló, új élet, új lakáska és most már BLOG is...Változnak az idők...Bazsika! Tudom, ez közhely!:)
Ha jól értelmeztem a Blogjelenség előadáson, egy témát kéne "szappanoperaként" felvázolni és megírogatni.
Én az úgymond FELNŐTT életem első lépéseit osztanám meg azzal, aki olvassa. Hogyan lett az "össze kéne költözni, de jó lenne" álmunkból, igen gyorsan valóság, főzés, mosás, takarítás és csupa olyan dolog, amit eddig valahogy direkt, vagy nem, inkább megpróbáltam kikerülni. Szemem becsukva a felnőttség ténye előtt, inkább királylányosat játszva...
Estoy aquí, azaz itt vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése